En Måndag som denna...

Startade min dag med en Fika på stan med Maria :) Snurra runt lite på staden ett tag för att sedan åka hem & hämta Zhelda så Maria fick ta med henne hem för att Doris ska få lite "hund sällskap"

Slira om hemma lite snabbt innan jag & Andreas åkte ut till Skultuna för att fira Viggo & käka palt med fläsk :) Helt underbart!

Hem snabbt för att tajma in Andreas tåg till Sthlm & Hundlämning! Men nu blev d visst så att Zhelda har pjamasparty med Doris & blir kvar på Bäckby, så nu är jag ensam hemma utan varken hund eller man. :) Såååå.... what to do, what to do? =)

Kanska ska plugga in mp3 spelaren o gå mig en låååååång promenad en kall höstkväll som denna, eller bädda ned mig i sängen framför en film! Först ska jag iaf lösa problemet med den här satans halsbrännan som aldrig vill behaga att gå över :)

Chiao Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0