Begravning!

Om en stund bär det av ut mot strömsholm för Niclas Cordts begravning!

Vakna för en stund sen & sitter här med datorn i sängen & en kopp kaffe! Ville verkligen inte vakna imorse men var bara att gå upp när kl ringde eftersom Andreas skulle iväg och jobba.

Tänkte försöka fördriva lite tid innan jag går min kiss runda med Zhelda & dansar in i duschen! Blir hämtad kl 10.

Idag går jag in i v.21 & jag känner mig fortfarande inte gravid. Mer än halva tiden har gått, tyckere att det e dags för mig att inse att jag är det snart & känna mer än att det e något som "skjuter gummisnoddar" i magen! :)
Jag ska ju vara glad att jag fortfarande kan sova på magen, Kan ju inte sova på rygg så jag ska vara glad att jag fortfarande kan det =)

Nej nu ska jag ta mig i kragen o förbereda mig både psykiskt & fysiskt inför begravning!

Ha en trevlig lill lördag allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0