Domedagen!

Nu är domedagen kommen & jag har inte lyckas sovit en blund inatt även fast jag försökte hjälpa den på traven.

Det kryper i hela kroppen & jag bara önskar att denna dag snart är över. Men nej... 9-16 kommer jag befinna mig nere i västerås tingsrätt.

2,5 månad har man vänta på denna dag, & när den äntligen är här så vill jag bara frysa tiden.

Var ned till Domkyrkan igår & skrev en bön i böne boken för dig. Hoppas att allting kommer gå bra. Gär det d, så blir jag då tamifanimej kristen från denna stund.

Men när denna dag är över.. Är det bara att vänta in dagen uppe i hovrätten. Än är inte denna onda saga slut.

Idag stänger jag av telefonen!

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0