Börjar kännas som en vana...

Att ligga här i sängen & dega! ;)

Ligger & väntar på brevbäraren, men inte på handskrivna brev denna gång. Utan papper som måste skicks in till A-kassan. Känns som dom inte vill ramla ned i min låda.

Klantärsel som jag är trode jag att jag boka en tvätt tid till idag. Men nejdå, dagvilda Madde boka tiden igår för igår! Hahaha! Aja... bara att gå upp tidigt imorgon ist.

Det får helt enkelt bli att dra fram snabeldraken idag ist och dansa runt med den & göra någon nytta. Kanske ska dra upp utemöblerna från förrådet och trallen! Får la se... o moppa av det helvetet!

Nej nu ska jag dra igång lite Java först & kötta musik på högsta volymen! Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0