24,5 h kvar!

Sedan låser jag in mig o vägrar svara i telefonen på hela helgen. Så inte äns någon idé att försöka äns!

Fint väder - av med alla kläder ;)

Sitter & väntar på att teknikerna ska ringa upp mig för att sedan lösa problemet med hem telefonen som inte riktigt vill fungera som den ska. Skulle ha vart inkopplat & klart den 18 maj tydligen. Men Ikke sa Nicke!

Nu ska jag dricka en blöt hund "samarin" och hoppas på att den satans halsbrännan försvinner.

Förövrigt så ska jag gifta mig med Mike Posner, vem lr vilka vill vara brudtärnor? ;) På riktigt alltså... inte på låtsas! <3 ha ha ha ha!

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag SKA vara det.. inget snack... My Halo is goooooone... Puss

2010-05-26 @ 04:23:01
Postat av: LINN

söt blogg :)

2010-05-26 @ 05:40:04
URL: http://linnlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0