Nu var 10/30h avklarade...

Självklart så missar jag bussen, hur lyckas man när man slutar 7.15 och bussen gick 7.37? Haaa....
Gick över till mor min, käka lite frukost och tog nästa buss.

Kändes konstigt att inte ha någon som dregglat och värmt upp sängen här hemma förutom Zhelda.
Vi gick våran morgon pink, och förbi parkeringen. Kändes lika tomt att inte se Nickes skoda där.

Blev raka vägen till den gula postlådan. Sedan hem en annan väg.

Dom där skapligt höga snark ljuden man stört sig på så man blir tokig, ja dom saknar man nu!

Nej nu ska jag busa lite med min löpande hund, ge henne lite frukost innan jag försöker få mig några timmars orolig sömn innan nästa nattpass!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0