Kl är 2 och natten rullar på...

Trött som ett fån är jag, ändå tycker jag att jag sov bra. Somna ifs inte förns vid 11.30 och vakna vid 17, Men... finns dom som har det värre :) Tur att det finns någonting som heter koffein & en toppen kolega, så natten rullar på =)

Full späckat schema för helgen. Sova av någon timme idag, Hämta hunden, Hem, Vara hos syrran kl 17 & bubbla mellan 17-19. Käka sen hem och krypa ner i sängen igen. För sen ringer kl 5.00 & ska infinna mig på jobbet 7.00 lördag morgon! Man får känna att man lever iaf! Även Söndagen blir det att jobba f.m sen direkt till Örebro för att träffa det lilla miraklet Klara!

I veckan är jag nog ledig en dag, så denna vecka ska nog trulla på den å!

Saknar Norrland grymt mycket. Tror faktiskt inte att jag kommer få någon tid över i sommar att fara upp dit, kanska någon dag o ta flyget hem. Annars får jag göra som o förra året. Dra mig en runda upp Älgjakts veckan ist!

Mina planer på att flytta till Örebro känns det som att jag får lägga lite på is ett tag! Men från stan ska jag, inom sin tid mina vänner.

Och Anna nej det var inte Malmö! haha!

hej på er nu kallar jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0