31 Mars 2010!!!

Yes! sista dagen på denna månad nu då. Det var ju trevligt!

Imorgon flyr jag till blåkulla. Under dagen ska jag jävlas med en massa människor först. Som vanligt med andra ord.

Ett brev från bärbäraren lyser upp denna tråkiga gråa dag! Att lite text kan göra så mycket. Det tackar vi den som uppfann brevskrivandet för.

Vad gjorde fröken i helgen då. Jo hon fick sova 1h natten mellan fredag & lördag, så kan det gå. På lördagen drack hon lite vin och spåra ur. Och Söndagen var det flyttstädning på schemat. Fin träning & träningsverk fick hon på köpet. Underbart!

Nej. Nu ska jag maxa denna låt på högsta volym!!!




Vi hörs när vi hörs. Och vi ses när vi ses! Nu ska jag strax springa ut till vägen & lämna ett brev som jag hoppas på att personen ifråga kan få på en gång under besöket idag!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0