1 vecka senare...

Ramlar det ner ett kuvert med ett brev i lådan. :) Svarat på detta brev har jag även gjort! Önskar bara att jag kunde göra mycket mera...
Tror jag har läst brevet 10gånger nu och blir fan tårögd varje gång! "inte likt mig"

Blir att arbeta 30h natt denna helg, Skönt på ett sett och att fokusera tankarna på någonting annat. Den jobbigaste biten är då sömnen som inte alls vill hälsa på mig. John blund har tagit semester ifrån mig. Och hjärnspökena har tagit över.

Finns även fler personer jag tänker på o bryr mig om även fast jag kanske inte borde. Ibland gör vi människor skapligt fina misstag och fel, sådant vi sedan får leva med resten av livet. Acceptera att hänt har hänt. Vi sårar människor, vi älskar människor, vi hatar & sviker dom! Det gör vi alla... Men man lär sig av sina misstag. Tyvärr är det ibland försent när man inser det! Efter allt, så finna jag ändå där för dig. "som en vän" alltid!

10 långa dagar kvar. Countdown! Och VI får hoppas på att det bara är dessa dagar tills vi får någonting veta!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0