Nu var det ett tag sen!



Så vad vill jag förmedla till folket...
Jo jag har inte väst mycket flyt med saker & ting för tillfället...
A-Kassan vill inte hoppa igång, Flera möten & papper som ska lämnas in...
Allt som har med "Babe" att göra vill också bara gå i motvind. Känns som hela sveriges befolkning vill jävlas med mig för tillfället...

Jag anses vara en fara för Salbergas häkte ur säkerhetssynpunkt & blir därför inte beviljad obevakat besök. Jo för jag e ju så jävla farlig. In my ass mother fuckers! Blir yttligare en överklagan på det... Jag har all tid i värlen att kriga just nu!!!

Så nu tycker jag att jag kan få lite medvind i detta kaose!

Förövriigt blev Stoffe pappa i förrgår! Grattis! Jätte söt var hans son också...

Nu ska jag ut & pinka Zhela och kanske dra en runda i solariet om jag orkar! Hörs gott folk!


Kommentarer
Postat av: Monica

Du fixar detta gumman... annars kommer jag hjälpa dej upp gång på gång! Puss <3

2010-06-05 @ 17:25:08
Postat av: Anonym

stå på dig tjejen!!



mvh D

2010-06-10 @ 19:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0