Some days I feel like shit, Some days I wanna quit, and just be normal for a bit



Ja men så ere!

Ligger ust nu här i sängen efter ha vart över hos granne på en kaffe & funderar på om jag ska ta tag i allt o städa lite, bädda rent i sängen, färga ögonbryn & göra lite nytta! MEN får se om jag orkar ;) Finns en dag imorgon också!

Så vad hitt man på ikväll när man arbetar imorgon? Blir en lugn helg för Madeleine. Inge slirande och svinande. Nu tar vi oss i kragen och inser att om x antal månader fyller vi 25, och då går det bara utför och vi börjar bli gammla. Haha!

Har smått börja kika på jobb mot Örebro, så det finns en möjlighet att jag drar från stan. Skulle vara RIKTIGT jävla skönt att slippa Västerås för ett tag. Det visar sig, man lever faktiskt bara en gång. Måste våga sattsa och chansa lite. Hur tråkigt är inte livet annars?

Nej nu ska jag dra i mig lite frukost sen får vi se vart denna fredag slutar!

Kommentarer
Postat av: caroline

Annars får du kolla linköping, då är du en halvtimma från mig ;)

2010-01-16 @ 11:17:29
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: sara

Miljöombyte är nyttigt, får du jobb så dra ett tag, du kan ju kanske hyra ut din lägenhet i andra hand ett tag sådu kan testa nån ny stad.

2010-01-16 @ 14:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0