Iiiiiih! Ska bli torped!

Yes. Och grannen vägg i vägg är också på! Scccccccccccccccccccccccchlakt!

Så där ja! Var iväg o handla lite föda idag, sen drog jag och syrran till köping för att luncha med hennes nisse & nisse!



Sälskapet var toppen, och maten gick att äta! Det var ju bra! Snart blir det att dra igång pannan här hemma. Blir Kycklingfilé, hemma gjorda potatisklyftor, en helvetes massa ungsstekta grönsaker med rödvins & B-sås! Ska bara orka kliva upp ur sängen!

Kika igenom lite gamla bilder i telefonen, vill fan vara lika smal som jag va i sommras. Visst bara något kilo som knappt syns för någon annan, men. Ja just det men!



Phuuu... bort med kylan & fram med promenaderna! UNDERBART!
Brun som fan ska jag bli också era losers, vänta så ska ni få se ;)

Nej. Dax att dra på ugnen & plattan så det luktar matos här hemma! Hejjpa!

Kommentarer
Postat av: issa

hehe du kunde ju ha lagt upp lite bättre bilder på mig fuck face =)

2010-01-13 @ 07:34:58
URL: http://missizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0