Hugget som stucket!

Jag kan jag å, utan att bli blå!

sitter på kneget nu igen och drar av några timmar som vanligt en fredag kväll. Åter igen på klockan 7.00 imorgon.

Igår hade jag då ikke någon bra dag. Vakna på fel sida, Datorn gick ej att starta den har total krasha, kaffet smaka skit, m.m hela dagen blev bara så fel. Men... vakna på helt rätt sida imorse =) Han bara kliva upp ur sängen & sätta på bryggaren innan Emma klev innanför dörren.

Som sagt, datorn e sten dö så därför blir det kasst med uppdatering. Karl skulle väll skruva & kika om den går att fixa, så vi kan alltid hoppas på det bästa.

Arbetar med bästa Marika ikväll, Såååå ska slita mig från datorn nu & vara social en stund. Men nu fick ni någon rad att läsa iaf.

Någon som hare en dator till Salu?

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Maria

Sjalvklart gumman!

Har du nara nya kort du vill att jag ska jobba med eller?

Nan ide pa stil/design?



Puusss...



ia

2010-01-23 @ 17:31:54
URL: http://mariaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0