Skit väder...

Nu tycker jag att snön kan ta o försvinna... Så där ja! NU SA JAG!!!!

Sitter här & hinkar mitt kaffe & funderar på att dra en runda ner på staden.. Inte alls lockande men..

i 2 dagar har jag & malin klinat Karl Pedals lgh! Nu luktar det vanilj, Lanvendel och skiner som en sol utan massa damm & grus! Like it!

Idag fick jag inte världens bästa paket i brevlådan, utan det kom med express så vakna till av att det ringde på dörren vid 8-9 och levrerades med express! Duktiga killar! =) Ända fram till dörren, fucking lovely! Nu Emma så kör vi ett nytt jävla ryck, förstår du min lilla pongo =)

Nu har jag inte solat på en vecka, så jag ska väll dra en runda idag hade jag planerat! men det jag planerar lyckas alltid skita sig! så, men TÄNKT görat sa jag nu iaf =)

Nej folket nu ska jag hinka mitt kaffe & dra på mig lite kläder innan jag för besöko! Hejdo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0