Kroniskt trött...

Nu har man hamna i sådan period igen. Sova sova sova... äta, sova =) Skönt som fan =)

Helgen blev lugn för min del. Fredagen var jag bara hemma o mådde som en uttorkad kamel, Lördagen var jag över till farsar & monica. Åt lite mat och klura ut 30 års present, för att sedan åka över till Marika & Kevin. <3 Blev några öl, "även med cigarett fimp i" m.m. Mycket trevligt. Över till Kalle en sväng innan det var dax att åka hem.
Söndagen, ja.. nada. Syrran & Ponta kom o våldgästa vid 15 =) Då var det dags at kliva upp ur sängen, för att sedan åka över dit och käka.

Idag då... Väntar in Hannah & Wilma, tycker dom kan komma snart så jag kan få hinka lite kaffe & mysa.
Orkar jag så drar jag en runt till solariet, men bara om jag orkar haha..

Nej nu måste jag börja städa upp den här kvarten. Kan ju inte bara städa hos Karl, måste ju göra ett ryck här också. ser för JÄVLIGT ut... Hänga upp dom nya gardinerna måste ag också göra.. Men först ut med hunden.

Så hej på er så hörs vi sen ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

jag vill med umgås med dig, hannah & wilma :(

2010-02-22 @ 12:17:27
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Hannah

tack för i dag bejb!Måste ses snart i gen!=) Kramar

2010-02-22 @ 16:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0