All Kinds Of Wrong



 

                                                                                            Smaksak!



Och så var alla stjärtans dag över!
Har bara slöa, sovit, ätit, glott på film & nu arbetar jag!

Dags för lön snart igen tycker jag, VERKLIGEN!

För övrigt har jag haft en bra helg, Jobba fredag natten, Ledig lördagen blev mest en massa deg för allihoppa framför en varsin dator hahaha VÄRT! Satt där först som 3 muppar innan 4é kom hem! sov halva dagen idag, uträtta lite ärenden, glodde på en film, och nu arbeta denna natt å!

Och det sista för idag.

Jag bryr mig inte! MEN
Kom och knacka på dörren vilken dag som, mitt i natten om det skulle vara så & testa mig, så slipper vi kanske detta snack sen? Är en hel del människor som drar sina slutsattser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0