Old Fashion

Det här med old fashion och handskrivna brev. Bara älskar det! :)
Den som kom på det med blyertspenna & papper, ska ha enormt mycket beröm.

Idag är det Fredag, men känns som vilken dag som helst i veckan.
Ifs arbetar jag inte 7 - 16 varje vardag som vissa andra. Tacka fan för det! =)

Psst, jag ska få ett solarium ;), frågan är bara vars jag ska montera upp det? Lr så väntar jag med att göra det tills jag flyttat =) Lovely!

Undrar om grannen min har vaknat! Ska nog väcka henne & tvinga över henne på en cigg. Sluta röka ska jag också göra folket, jag kan om jag bara vill =)

Vecka 17, sen säger jag inget mer om det!

Ha en trevkig helg allesammans!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0