Morgondagens problem, löser vi i övermorgon!

SÅ vad har jag att förmedla till folket... Inte så värst mycket.

Gjorde Västerås osäkert med galningen Miss Yrväder igår. Hade en träff med Herr Skandal tidigare under dagen, smög till mig en liten bild :)

Det var ju lixom bara att ställa upp, har jag bestämt mig för nå så är det ju så :) Ha ha ha... Tadaaa!

Idag har jag mest degat. Var och plocka hem lite smuttstvätt, en sväng förbi kuratorn, sen en lång kaloriförbrännings promenad med grannen.

Imorgon är det valborg, har fortfarande inte bestämt vad jag ska hitt på. Det visar sig då... inga planer, inga bekymmer!

 

Nej mina damer & herrar nu tackar jag för mig och säger adjööökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0