Fylle ångest är bara starka bevis på lyckad gårdag


Vakna tidigt och känner stanken av kebab i hela lgh, nej fan snart är det vädring. Duscha hunden ska jag också göra, till & med hon lukar dåre!
Duktig nog så satt jag mig själv i en taxi och åkte hem ist för att ramla vidare på någon efter kaka. Var redan dyng när vi åkte ner på stan, varför åkte jag inte hem o sov redan då ist för? =)

Så idag säger vi: Gör om, gör rätt! :) sen kanke på´t igen! :)

Tror Hille & Jenny också hade en lyckad kväll igår. Fick sms av Hille någonting om att Jenny & Madde is sitting in a tree! Det förklarar nog en del på hur nykter hon var haha! & Jenny hamna tydligen i slagsmål? hahaha! så går det när man lämnar oss för Pluto din jävla balt :)

Nej nu ska jag bränna på lite Java & försöka bli människa! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha, ska inte lämna er för pluto igen, INTE värt de haha

2010-04-17 @ 12:48:31
URL: http://alltomhille.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alla som går till pluta förtjänar lite stryk ;)

2010-04-18 @ 18:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0