Seg dag på jobbet!

Efter bara få timmars sömn, besök ;) , och arbete så är jag rätt mör i kroppen idag.

Bilder o sånt från Norrland kommer. Bara det att allt ligger på en skiva nu när Whille formaterat om min dator och inte får igång internett på den så hänger jag vid Stoffes stationära. Och jag vill inte föra över en massa skit på den så ni får la vänta! =)

Köpte mig en ny Telefon igår också, då dem gamla inte ville fungera som den skulle efter att det badat i toaletten på jobbet, för att sedan simma i grogg!

Det blev en Nokia 6600i Slide!



Helt oki, lite små tråkig men jag gör ju inte så mycket annat än att skicka mess, ringa, musik o foton så!

För övrigt så har jag fått mig ett natt vik. 3 månader först eftersom hon som gått natt ska ner på dagen o prova i 3 månader. Så¨vi får la se. Imorgon ska jag lämna besked till Chefen om jag vill gå som tim anställd som 3 månaderna eller som månads anställd. Tänkte ringa facket och råd fråga med dom. Ska bara samla lite ork först!!

Nej nu ska jag försöka få tag i syster yster o se hur hon mår! Ha det gött!




Bilderna är klick bara! Orkar inte lägga upp allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0