Har nästan träningsverk!

Av att se på när grabbarna bar mina soffoe 2 gånger om hahaha!

Dagen bärja med en promenad på björnön med sami kl 6 imorse, sedan bar det av mot jobbet där jag börja 7.30.

Pontus och simon kom och hämta mig för att flytta ut mina soffor, köra dom till Becca sen hämta sofforna jag fått av f.d svärmor och köra hit dom haha! ;)

Vattnat Niklas monster växter, och promenad med hunden!

Nu sitter jag här o funderar på vad jag ska göra här näst, städa lite kanske? Allmänt uttråkad e jag, sugen på öl men ska jobba imorgon så blir en lugn hemma kväll för mig. MEN jag ska inte säga så mycket där, för det blir då aldrig som jag har planerat!

Kanske ska börja plocka hop lite av stoffes grejer i en kartong, men ska jag verkligen vara så snäll? egentligen borde han få plocka sitt eget. Lite tavlor o små plock kan jag ju. Han ska förresten flytta ihop med sin nya tjej Rebecca. Där gick det fort i vändningarna =) Tur för mig att bara köksbordet ryker då, och tyvärr tv´n i sovrummet hehe, den kommer jag sakna mest tror jag =)

Nej fan nu ska snabeldraken fram =) Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: issa

du kan få låna våran tv som jag hade på skallberget.. men det är tills vi har skaffat en byrå att ha den på, vilket jag tror blir efter jul när de har renoverat klart i badrummet.

2009-09-12 @ 01:48:20
URL: http://missizz.blogg.se/
Postat av: Frugan

ja de var värkligen snabba svängar... fan va han beter sig konstigt.... men men de är väl så de ska vara nu....

2009-09-12 @ 16:02:16
Postat av: Madde

Yes! Men nu bevisar han ju iaf att han inte kan skylla nå på mig =)

2009-09-12 @ 17:26:00
URL: http://madde021.blogg.se/
Postat av: Anna & Simon

Låt han plocka ihop sina grejer själv. Verkligen snabba puckar i vändningarna..

2009-09-13 @ 20:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0