Clever ass mother fucker!

Fuck! spillde tydligen vin över hela Stoffes tangentbord igår, tömde lite mer sprit ut barskåpet gjorde jag också!

Vit oktober, tror ni jag kirrar det? Skärpning nu Madeleine, det börjar sina på vett och etikett. Nu får jag ta mig i kragen! Game on!

Whille fixa förresten datorn, men tangetbordet på den var ikke inställt på svenska, så Whille formatera om den igen, och nu funkar inte internett! haha.. Upp till bevis om det löser sig!

Nu väntar jag på att caschen ska rulla in från S, sen blir det att gå till vet med hunden, ögat ser inte bra ut, ser ut som hom hon skulle ha fått starr nu. Ett evigt kämpande med detta öga!

Drar av ett 10 timmars arbetspass med Ullis inatt, vi gillart! Kaffe & Cigg tycker vi också om!



 Fick ett "läckert" kort av Whille på när jag hade gått ner så mycket i vikt, För det såg ju fräscht ut!



Heeeeeeeeeej suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0