små timmarna...

Så här på förnatten har det rulla på bra med larm på jobbet, men får hoppas på en lite lugnare natt i natt mot igår!

Man hör folket härjjar utanför oxh taxi bilar som far, f*n vill också vara ledig hehe...

Imorgon bitti när jag kommer hem till syrran & Ponta kommer det vara helt tomt, dom är i sthlm så får vara solo där jag dåda!

Var förbi F.d svärmor och drog en kaffe innan jobbet, så mysigt. Vi satt där o bolma o drack kaffe och mös i kylan haha! Underbart att alltid ha na vid ens sida. Helt neutral behöver inte äns prata om det som har hänt, Hon är som en xtra mor o jag som bonus dotter för henne. Alltid lika skönt att träffa henne, blev en snabb visit bara eftersom jag skulle iväg och jobba. Jag får bjuda över henne och Märta i veckan när jag köpt ett köksbord.  =) Och beroende på hur jag mår också det har jag ingen aning om än.

Återbesök hos veterinären på måndag också, det klirrar till i kassan så snart ligger man på - igen!

Har ingen aning om vad som försvunnit från hemmet. Visar sig på måndag morgon! Låser in mig o bäddar ner mig i sängen o stänger sovrumsdörren så slipper jag kanske se mer änn att en Tv är borta!!!!

Nej suckers! Nu kallar jobbet hejpa!


Kommentarer
Postat av: din fru

urch vad jobbigt de låter hoppas du säger till om de är något jag kan göra för dig för du vet ju vart jag/ VI bor... Hör gärna av dig någon dag när du är ledig... puss puss

2009-11-01 @ 10:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0