Ny dag, Nya tag!

Uppe med tuppen. Sitter här med min kaffe kopp och ler =)

Har lite internett ärenden som ska fixas innan det blir 1h morgon promenad =) Sedan vidare till ikea dör att kika lite, fått nån jävla nojja måste vilket som ika efter köksborg men har inte bestämmt om jag vill ha vsart eller mörk brunt! Får se. Beställt fondtapet till sovrummet och ska nog måla dom andra väggarna medans jag ända är igång. Vardagsrummet vill jag också ha ny färg till.

Imorgon har jag tid hos kurator 10.00 och tvättid 11.00 hehe, kör visst ihop sig lite där. Men det ska nog gå!

Nej mina vänner och fiender, dra på smilbanden och upp med humöret! Idag önskar jag alla en toppendag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0