Nej, nej, nej, nej!

Inte Nuuuuuuuuuuuu! Neeeeeeeeeeeej! Jag orkar inte!


Tänk om jag kunde få stanna av tiden un stund. Då skulle jag stanna av, dra tillbaka tiden till våren sen stanna tiden igen! TÄNK OM, TÄNK OM fanns....

Men nu är det inte så, bara att inse faktum och ta dagen som den kommer. Eller nått, Nej nu ljuger jag för mig själv och er igen. Tycker det är skit jobbigt, Riktigt jävla jobbigt vill bara skrika men till vilken nytta när det ändå inte hörs. Vissa stunder på dagen vill jag gräva min egen grav o hoppa ned o vänta på att nån idiot sätter på locket. Jag gruvar mig redan för Måndags morgonen när jag kommer hem, än är det bara tidig jävla onsdag! jag vill inte inte inte inte!!!!!!

På fredag vid midnatt, om någon kan stanna av tiden så är det läge att göra det just då! eller nej för i helvete stanna av den vid 21.00 så jag inte hinner gå på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Petra

Det kommer gå så bra stumpan! Lovar! tänker på dig! kram

2009-10-28 @ 07:27:06
Postat av: ia

Heej!



Jo vi har balkong, men ligger inte direkt i sol lage och tror inte man far plats att ligga dar! =/

Men du kan ju aka ivag nanstans och sola isafall.

Bara du inte far det trakigt hela dagarna ensam!?



Annars kan jag gora nat annat for dig? Bjuda pa en brakmiddag med fri bar en kvall nar jag ar hemma i Sverige!



Tanker bara att aven om jag bjuder pa sjalva resan sa kanske det kostar att vara har for dig, men det beror ju pa vad du vill gora forstass!



Angaende betalning sa beror det pa om du bokar online eller pa resebyra. Pa resebyra kan du ju prel.boka forst och sen betala, men online sa bokar du ju direkt.



Kostar det 3,100 alltsa om du ar har 15-21?



Let me know!!



Puss!

2009-10-28 @ 15:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0