Kuratorn imorgon! Jag HATAR dig, er!

Fyfan för det ni har gjort! Försöker hela tiden syselsätta mig med nå annat för att tänka på nå annat. Men nu kryper natten på och man sitter på jobbet, då kommer tankarna & känslorna ikapp en. Jag hatar er för det ni gjort, det var så fegt. Hur ni kunde trycka ner en person på ett sånt sätt? Speciellt du Christopher du visste mycket väl att det var det värsta sättet du kunde göra det mot mig på, du visste om det. Tack och därför ska jag vara hos en kurator jävel imorgon kl 15 som jag inte äns vill till,

Jag har måla om o pysslat med hela lägenheten för att försöka sudda bort en del, men det går fan inte. När jag låg i sängen igår så tänkte jag bara, visst det blev skit skysst men ingenting känns anorlunda för det. Det kryper i hela kroppen o jag vet fan inte vart jag ska ta vägen så syster fick hämta mig o jag var där o käka och mös en stund! love u!

"bild på vardagsrummet, kass bild men ändå"


om 2 veckor försvinner en massa saker, från förråd och lgh. Saker som har funnits där sen Nov 2005. Allt känns som en konstig dröm, vet inte hur jag ska förklara det. Sån där dröm som man bara vill vakna upp ur helt genom svettig! Jag jobbar natt hela den helgen, så jag får bo hos nån annan för jag fixar det nog inte annars den helgen o ta smällen på måndagen sen e jag ledig 9 dagar igen. Drar väll igång nå nytt renoverings projekt då.

Nej usch fyfan vad jag hatar er!!!!! känner du igen det här " jag vill bara komma hem till er om Madde är hemma, känns fel annars" IN MY FUCKING ASS HOE!!!!!!

Nej nu ska jag ta en cigg och jobba lite!


Kommentarer
Postat av: issa

jag menade ju dig :(

2009-10-22 @ 10:23:52
URL: http://missizz.blogg.se/
Postat av: jonna

jag får så ont i hjärtat när ja läser, tårarna rinner ner för mina kinder.. fan va jag hatar att dom fått dig må såhär!!!du är värd så jäääävla mycket mera <33

2009-10-23 @ 18:33:14
URL: http://jonnastankar.blogspot.com
Postat av: Johanna Tynn

Va fint du har hemma! Stå på dig Madde! Du e stark! Kramar

2009-10-24 @ 10:49:50
Postat av: Cherry Lee

Vad mysigt det där ut:)

2009-11-04 @ 16:09:03
URL: http://www.metrobloggen.se/cherrylee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0