Kass dag, kasst väder, kasst humör!

Vakna nog upp på fel sida idag. sov till ca 17.00 men lika trött ändå! Ingen bra dag för mig o inge bra kommer det vara framöver när jagvet vad som väntas komma. Bhua!

Vilken tur att jag jobbar hela hallowen helgen, skulle inte behöva klä ut mig till en häxa för det kommer jag nog vara ändå ska ni se.

Lönen trillade nyss in på kontot o räkningar betalade, så nu e man nästan lika fattig igen! HELVETE hooppas på att få pengarna av stoffe denna månad som jag inte fick förra, det får gå till ett köksbord för stolarna har jag redan köpt!

Det där jävla körkortet måste jag också ta tag i, HATAR att be folk om hjälp hela jävla tiden, men som i nu läget har jag inte så mycket val!

Grannen min hon e underbar, om vi får platts i hennes bil så ska hon hjälpa mig att fixa köksbordet, men med min tur så e d väll säkert slut på lager också!

Nu är det färdig målat o färdig tapetserat i lägenheten, ett tag iaf om jag inte får för mig nå nya ideér. Lätt hänt att det blir så, men då måste det rulla in pengar på kontot också. Får se vad det blir för saker som försvinner o vad som består! hatar att inte veta! men men, vet iaf att han o whille ska dit o börja packa på Lördag. frågan är NÄR ifall jag kan sova hemma lördagmorgonen efter natt arbetet eller om jag ska tvinga in mig någon annanstans!

Usch 40.000 tankar o funderingar, kanske skulle ha tagit en ny tid hos den där jävla kuratorn ändå! Ähhhhh fan jag klarar mig, jag fixar ju allt! Jag e ju hulken blandat med pippi även fast simon säger att jag inte är det! Nu ska ni då få se på fan!!!!

Hungrig e jag som ett djur också, inte käka på hela dagen o halva natten! Får väll se till o foxa nå käk imorgon när jag vaknar o häxan i mig orkar! Ska ringa Mimer också o fråga när jag ska få en ny spis jävel o när elementen ska värmas upp till max. Fan kan juu inte springa omkring med vinterkläder på där hemma! Stackars hund, fryser jag vad gör då inte hon, Jääävlar ja 1000 soänn fattigare blir man väll minst när jag ska på återkontrollen med henne 2´nov! Åhhh jag blir knäpp knäpp knäpp! O så fyller farsan 60 vad köper man till den gubben då?

Ähhhhh FUCK THE PAIN AWAY! Se Ya all!

Kommentarer
Postat av: ia

Heej!



Hehe Jo jag kan betala resan sa lange det ligger runt 4,000kr tur och retur!

Men sen maste du ju ha fickpengar ocksa till mat o shopping mm. Kan va bra att ha da jag jobbar ju varje vardag och inte ar hemma for an kl 6! =/

Du kan val kolla resa for jag vet ju inte nar du vill aka och nar du vill aka hem etc. Kolla vad som finns och vad det kostar sa lat mig veta sa skickar jag pengar till dig.



Hur mar du annars da? Kanns det battre? Hoppas du kanner dig lite piggare iallafall och snart kommit over den varsta biten!



Puss…



ia

2009-10-27 @ 08:08:30
URL: http://mariaofsweden.blogg.se/
Postat av: ia

Ok ja det kan jag forsta..men kommer vara skont sen nar det ar over. Kommer nog vara lika jobbigt for honom.



ANg resan: Du kollar, jag skickar pengar till dig, du bokar! =)

Du kan ju antingen boka pa natet eller resebyra!

Jag jobbar fran 8-5 Sondag-Torsdag men brukar vara innanfor dorren runt 18.00! =/

Ar ledig Fredag och Lordag.



Jag har ingen semesterdag att ta ut =( bara en som jag ska ta ut pa julafton! =)



Sa du gor som du vill...vad du kanner for.

Sag bara till!



Puss!

2009-10-27 @ 18:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0