Kärring sluta gnäll!

Så slår mig själv på käften, jag valde själv att ta sprutan så nu ska jag fan inte gnälla. MEN kan lova att jag känner mig rätt handikappad på jobbet haaa... hoppas på att ha mindre ont imorgon.

7.37 slirar bussen iväg från gideonsberg mot syster! Hennes "man" ska upp i samma veva som jag kommer, bra d. Då ska jag härrja loss lite med honom. Får hoppas på att jag kan sova också när jag kommer. Snurrar nog mycket tankar imorgon när jag lägger mig ner skulle jag tro.

Ny Mp3 spelare måste jag köpa också, eftersom min blivit snodd. Jävligt värt, kunde ju ha tagit nå med mera värde i tattar jävel.

Och nehepp! det var ingen som stanna kl åt mig i natt, så tick tack tick tack! Då rullar vi på då, Kör baaaa!

nej nu ska jag läsa lite i alla dessa pärmar o kladda lite! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0