Jag skriver om vem jag vill, var jag vill, när jag vill!

Här är det inte du som bestämmer vad som ska skrivas och säga, det bestämmer jag då helt och hållet själv!

Kom och knacka på dörren min ist för att yttra runt dig till andra! som sagt du vet ju vart jag bor lilla trasdocka!


På fredag får jag återigen internett hemma, så då behöver inte flickebarnet oroa sig att det skrivs nå om henne. Förstår faktiskt inte varför du äns bryr dig och går in och läser men men gör vad du vill.


Har glömt säga:

Förlåt ALLA som jag gjorde oroliga när jag blev inlagd på MAVA. Får tacka syster, Anna & Micke. Var inte alls menat att det skulle bli som det blev. Förlåt Pappa att du fick se mig sådan, men Äh nu har du iaf sett mig gråta. Jag är kass på att höra av mig när det är nå, jag är ju hård som sten som ni vet =) Tacksam är att jag alltid kommer ha er alla o min f.d svärmor vid min sida oavsett vad, & även dig med hela familjen!


Säger sig självt när F.d svärfar skickar ner Christophers lillebror Torsdagsnatt med sin tjej o tvingar dom att stanna kvar där o inte få gå därifrån. Men Jag förstår nu, just då ville jag bara vara själv, men jags läpper alltid in Whille han e ju min lille son!


Jag har fler ögon i nacken! Men jag klarar mig! Life goes fucking on! What comes around goes around!

Imorgon får vi se vad som händer och sker, eller rättare sagt idag om det blir nå övningskörning eller inte. Sugen på att dra en öl eller nå på tabban eller å också men vi får se. På Torsdag blir det samtal med 2 personer, ena så kallad "spök" dam som skall ge mig vägledning och den andra är en helt annnan!

Fick ett skratt retande besked ikväll på msn ikväll när jag kom hem till morsan, haha som det kan bli! Inge vidare kul men lite i stora helheten beror på hur man ser på saken.


Zhelda förresten, hon hade någon form av inflamation i hornhinnan, så det besöket kostade mig 800:- för att sedan behandla henne med salva som kosta 300:- och återbesök 2 Nov! Låter som en rolig o tajt månad det hära. NOT!

 Jag & son på Å! <3




Anna, Syster, jag på å <3


Becca, och jag <3




Nej folket! Nu blir det att jobba =) Hejjpa hejjpa!


Kommentarer
Postat av: Emma

Bra där gumman! Du vet, det som inte dödar det härdar thats life tyvärr..Men jag är helt övertygad om att du kommer klara detta, inga problem! Massa kramar till dig från mig!

2009-10-07 @ 13:43:51
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: Anonym

What goes around comes around

2009-10-09 @ 11:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0