Hejsan hoppsan!

Simon säger:
*du är inte Pippi, även fastän du tror det.
ღ.Madde säger:
*hahaha jooo =)
Simon säger:
*nähäääääääääääää

Simon säger:
*bara för att du har stora bröstmuskler är du liksom inte hulken rakt igenom...
ღ.Madde säger:
*hahaa jag kan bli grön o få svarta ögon också =)



Nu börjar mina projekt här hemma ta slut tror jag, Imorgon blir det kurator kl 15 sen o hämta köksstolarna som har kommit, lagomt kul när man ska jobba i natt sen imorgon natt igen! Lite sliten får jag väll vara, det funkar nog!

På fredag kommer david o så körs sista rycket! Förhoppningsvis! =)

Nej nu ska jag vika in lite kläder o bädda sängen innan Jenny kommer o ska passa Zhelda. Blir inge vila innan jobbet idag!

hejjpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0