Fejkad Graviditet!

skrev ett inlägg som jag råka radera innan!

Sanningen kommer alltid fram till slut. Att du som snart 27 år fyllda fejkissar på ett gravtest och låter flera människor tro det, att ni kunnat hugga mig i ryggen 3 gånger på sådan kort tid kan jag ej förstå! Jag förstår inte hur en tjej som du kan vara så manipulativ.

Och att du låter C att inte ha någon kontakt med mig kan du ju bara glömma. Efter 8 år så kommer vi alltid ha det, ses, sms, samtal vare sig du vill eller inte.



Som sagt jag har träffat o pratat o smsa med honom hela veckan, ja bakom din rygg, till o med han som körde hem mig från Karl i torsdags när han berättade hela sanningen.

Att du inte förstår att det e sen han träffa dig han börjar må dåligt heller, fattar inte.

sms som skrivits mellan oss under veckan:

Edu glad att bli far, Älskar du Rebecca. Svaret var: Hade varit mycket lättare om det var med dig, o svaret på den andra frågan vet jag inte"

"Jag har gjort mitt livs största misstag, det var att lämna dig"

"Jag vet inte varför jag inte är kär i henne, längre. Jag tänker på dig jämt. Det är dig jag älskar och det har jag alltid gjort"

"Jag vet vad jag vill, men det kommer jag aldrig få tillbaka" 

Whilles sms till C som han vidarbefodra till mig. Stoffes svar på det när jag fråga vad det var, var att ingen kan bestämma vem jag ska vara med, nehe o vad menar du med det vara jag. Att det är dig Madeleine jag vill vara med


Gumman han vill inte äns flytta ihop med dig, han tycker synd om dig för att du säger att du inte vet vart du ska ta vägen o har råd o att ni kan bo som vänner, in my ass. Finns alltid en baktanke.

Fan den ända i hans familj som vill träffa dig e isf Mr T ingen annan har du inte förstått det, nu är jag kanske elak men det ni gjort mot mig är jäääääävligt lågt!

Han är så splittrad i själen så när du gråter o manipulerar vad fan tror du han gör då? Jag kommer alltid finnas där vare sig du vill eller inte, och det har han sagt att det måste du acceptera! Jag vet allt om din svartsjuka, lägg ner den!

Fråga han hur det kändes när han var hemma några dar, då måde han bra sa han!

Han sorg är ju för att han har sårat mig.

Kommer säkert tillägga mera i detta inlägg men just nu hinner jag inte skriva mera! God morgon folket!

Jag kan inte heller förstå hur du kan låta honom trycka ner sig själv så mycket i skiten, när du själv är emot det. Bästa av allt att du själv testat hahaha! SJUKT!

Bästa låten ever som min syster tillägnat till mig <3




Breathe you out
Breathe you in
You keep coming back to tell me
Your the one who could have been
In my eyes I see it oh so clear
It was long ago
And far away
But it never disapears
I try to put it in the past
Hold onto myself and don't look back

I don't wanna dream about
All the things that never where
Maybe I can live without
When I'm out from under
I don't wanna feel the pain
What good would it do me now
I'll get it all figured out
When I'm out from under


So let me go
Just let me fly away
Let me fill the space between us
Growing deeper
And much darker everyday
Watch me now and I'll be someone new
My heart will be unbroken
It will open up
For everyone but you
Even when I cross the line
It's like I lie I've told a thousand times

I don't wanna dream about
All the things that never where
Maybe I can live without
When I'm out from under
I don't wanna feel the pain
What good would it do me now
I'll get it all figured out
When I'm out from under

And part of me still believes
When you say your gonna stick around
And part of me still believes
When you say the we can find a way to work it out
We can find a way to work it out
But I know that we tried everything we could try
So let's just say goodbye
Forever

I don't wanna dream about
All the things that never where
Maybe I can live without
When I'm out from under
I don't wanna feel the pain
What good would it do me now
I'll get it all figured out

When I'm out from under
When I'm out from under




Hade förövrigt en super nice kväll/natt i onsdags när vi fira Hamme. Här kommer lite bilder!


Kommentarer
Postat av: issa

jag älskar dig

2009-10-10 @ 14:12:10
URL: http://missizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0