Det gör ont i mig, av att veta att det gör ont i dig!

  • Det gör ont i mig, av att veta att det gör ont i dig, Du vet vem du är! Varför jag bryr mig? När jag borde försöka må bättre själv! Tänker alltid på dom käraste först! Sådan jag är! Finns alltid där, o kommer alltid att göra ♥ Styrke kram!








    Snart 9 dagars ledighet, får hålla tankarna i styr o göra nå annat. Som att supa mig full o sova bort hela dagarna. Ska ringa en jävla massa samtal när jag kommer hem från jobbet imorgon, Läkare för Medicin och tid, Sen lite annat men det tar jag när jag vaknar ist! Måste ner på stan och lämna in mitt anställningsavtal också! Usch va jobbigt det blev nu hehe! men men...

    Nu ska vi ta tag i livet o leta efter ljuset, nu ska vi må bättre o fokusera oss på annat, Life goes on! Ska försöka att inte vara bitter, men det blir jag säkert vissa dagar, så länge jag slipper se hon boven i dramat!

    Nu ska det jobbas! Kram!



    TÄNK POSITIVT!

    Säg till dig själv varje morgon:

    *Det här blir en fin dag!

    *Jag klarar av mer än jag tror!

    *Det blir aldrig bättre för att man oroar sig!

    *Man kan alltid göra sitt bästa!

    *Alltid finns det något att glädja sig åt!

    *Jag känner mig i utmärkt form!

    *Idag skall jag göra någon glad!

    *Det är meningslöst att deppa!

    *Livet är härligt!

    VAR OPTIMIST!
    GE ALDRIG UPP!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Du får jätte gärna komma förbi & hälsa på mig & Vincent någon dag =)

2009-10-12 @ 11:47:09
Postat av: Anonym

Supa sig full låter som en bra ide

2009-10-13 @ 15:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0