Vi luktar curry!!!!

Efter besöket på tabazco och å så luktar jag och alexandra curry efter burger corner. Deras Chicken nuggets o dressing finns det ingen som knäcker!

Så nu kan Whille säga: Min mamma luktar Curry! hahaha!

Kvällen funka, men eftersom jag lovat mig själv att hålla mig städad o inte svina när jag slirar så hade väll inte alex världens bästa kväll. onka onka onka.. hahhaha nej då!

Nej nu ska jag svina ner i sängen, det e väll det ända jag svinar idag! ska på änglamässan imorgon med f.d svärmor o hennes vänninna! kl 11 senast hämtar dom mig så lite sömn vill jag ha!


hejjpa hejjpa

Kommentarer
Postat av: din fruga

jag vet de... klart vi ska ses snart jag är ju hemma varje dag nu så de är bara att du hör av dig när du har tid lust och ork... puss puss

2009-11-16 @ 10:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0