Tjilivippen!

Phuuu... inte min grej att vakna så här tidigt! Kaffe kaffe kaffe!!! Jobba jobba jobba! le le le! hahaha... Go go go!

Typ så ja!

Måste ringa och bråka med hon Znitha som har stugan, hon svarar o ringer tydligen inte upp när grabbarna ringer. Det där orkar jag verkligen inte med. Men eftersom det fortfarande står på mitt namn delvis så vill jag inte ha nå jävla strul.

Första advent idag då. Jobba till 17 sen dra o fira farsan. Syrran plockar mig på önöff kl 17, sen bär det av.

Grennen brevid hade party igår, men nog fan var det grannen under jag hörde mest, haha sucker hon ska då inte yttra sig till mig då. Det kan hon allt få höra om hon skulle säga nå.

Känns så konstigt att inte ha en hund hemma på mornarna, men ändå skönt att slippa morgon pinken!

Nej folket nu tänder vi advenstljusstaken, förstå gången jag äger en. Har alltid hatat julen o julpynt. Men fick denna av min snälla mor så bara att tacka och le. Imorgon får vi se om det finns någon ork eller sug att fixa lite klappar så man slipper ha det hängandes över sig!


Kommentarer
Postat av: carro

den var ju nice :)

2009-11-29 @ 11:55:25
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0