Tiden rann över & det hann bli torsdag!

Har tänkt mycket på gårdagen och känt efter, inte det minsta kul. Känns ja "tungt" ju mer man tänker, för ju mera jag tänker ju mer förstår jag själv hur jävla kass jag vart! haha! Det positiva i det negativa e att hade inte Issa & Maria kommit o gjort d dom gjorde, ja då vete fan vart detta helvete hade slutat!

Nej jag klarar fan inte av att skriva mera, för ju mer jag skriver ju mer tänker jag och jag orkar inte! På med locket!

Även om man blir förlåten av andra, så är nog det svåraste att förlåta sig själv!

Jag kan inte skylla på någon annan, hur mycket jag än vill. Allt handlar om sina egna beslut och sina egna val.


Och Fru! jag tänker på dig jätte mycket & har gjort. MEN du förstår nog varför jag inte hört av mig, för du hade hatat att se mig så där som jag måde. Du förstår nog vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: din fruga

jag vet min älskade fru men snart är vi tillbaka igen... och ju mer jag tänker på dig ju mera känner jag mig dum som inte funnits till för dig!!



vill ju bara att du ska må bra...

2009-11-13 @ 10:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0