Onoff!

Där har man förgyllat sin tid Lördag 10-17, Söndag 11-17! Min stackars dyrabara tid =) haha! Ja en annan stackare fick stå o le hel dagarna & se söt ut ;) så jag har haft jordens huvudvärk när jag kommit hem =) Jobbigt att se glad ut för länge. It´s not my style :P

Medans grabbarna jobbar så här:

 

 

Haha ja dom hade det bra dom, speciellt en dag efter firma fest! Sa på lördagen att jag tar med mig ipren till söndagen. Jajjamensan dom gick åt o några blev glada för det hehe..

Kom hem för ett tag sen. Syster & Pontus plocka upp mig när jag sluta. Sen bar det av mot Monica & käka super god mat, drack vin och fika lite innan vi stack. Farsan fyllde ju i Tisdags, så vi fira honom lite & 1 advent på samma gång. Tack för den super goda maten Monica! yammi!


Bara skit på tv´n ikväll. Totalt värdelöst. Och alla dessa filmer i hyllan orkar jag inte äns kika igenom, har nog inte äns sett hälften! Ska ta mig en dusch sen krypa ner i sängen med en varm kopp te. Vågar inte tända nå ljus för dom somnar jag nog ifrån och glömmer blåsa ut eftersom jag sov så oroligt inatt. Sömn terapi är det någon som har testat det?

 

Nej nu skriker sängen efter mig! hej!


Kommentarer
Postat av: din fruga

har du börjat på onoff???



hur fick du de jobbet??? puss puss

2009-11-30 @ 17:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0