Kämpar vidare, som en annan liten jävla krigare!

Idag är det en ny dag, ny start med nya tag!

Syster kommer och hämtar mig vid 8.15 sen bär det av, och upp till bevis. Vet faktiskt inte om jag ska vara helt ärlig om jag gör det för min egen skulle eller för någon annans. Det var nog iaf igår jag fick mig en återställare o förstod att jag verkligen sårat och stött bort dom som alltid funnits där. Kan det vara därför jag åker dit idag? Jag har ingen aning. Men det visar sig efteråt. Vet ju inte alls vad som kommer hända & vad som kommer sägas, jag vill ha kontroll på saker o ting o när jag inte har det så vänder jag lätt taggarna utåt. Men det beror nog helt och hållet på hur personen som tar emot oss idag är som person. Ähhh jag vet o fattar ingenting det visar sig helt enkelt, känns inge vidare roligt iaf.

Har fått i mig en kanna kaffe, några cigg! Ska hoppa in o spola av mig och sedan pinka hunden. Börjar bli lite brådis.
Skriver mera sen om jag orkar! LingLang!

Kommentarer
Postat av: jonna

hoppas babe beslutet är det jag tror och att ni träffa en sån person ja hoppas <3 du är bäst gumman jag vet du klarar det love u

2009-11-23 @ 18:26:43
URL: http://jonnastankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0