Hatar datorer

 



 

Jag hatar Datorer, Routerar, Inställningar o allt där intill.

 

Nej nu ska jag hoppa in i duschen o skrubba bort min sura min. Sen ska jag väcka människan som sover, Nu är det färdig degat tycker jag. Vid 16 kommer Whille piller & pillar på datorn. Ska till Farsan idag också eftersom det aldrig blev nå i söndags. Det blir la bra!

Spela poker igår! Vilket jävla flyyyyt. Hade tidigare under dagen vart ut till åsby med syster, där köpte hon en lyckosten till mig som var format som ett hjärta och som jag alltid ska bära nära mig. Så man kan undra om det var stenen som gav mig tur i poker eller om jag abara hade flyt. Synd blev jag så trött så ögonen gick i kors så jag lämna min stora stora stooora haha pott och tvinga Mr.P att köra hem mig, för han hade redan åkt ur haha! Syster tog över turen när jag drog o soppa grabbarna under mattan! Girl power! Jag hade ingen aning om vad jag gjorde men bra gick det haha!

Tack Issa för en underbar dag!



Förresten, Idag skulle jag egentligen vart på Pink konsert. Men eftersom Herr C hade tagit dom fast han gett dom till mig så blidde det inte så. Men jag har det bra ändå! =)


Imorgon är en ny dag o nya tag! Morgondagen börjas med att tidigt åka och bevisa för mina nära & kära att jag vill och kan mer än dom tror, Försöker iaf. Hoppas bara att jag inte stöter på fel människor på fel ställe bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0