00.52

Är klockan nu, och det är redan Måndag. Dagen som jag inte ville skulle komma har kommit.

Tidigare idag Dammsög jag hela syrran & Mr.P´s lägenhet, diska 2 lager disk och tvätta 3 fulla maskiner med tvätt! Varegooooooooooda mina ärtor små! Gick upp 16.20 satt igång 16.30 och var klar innan skjussen till jobbet kom 20.50 hahaa!

Drygt 6 timmar kvar innan jag går av mitt arbetspass och kanske 8 innan jag kliver innanför dörren där hemma. Ska ta en promenix hem till Malin för att hämta Zhelda. Tar nog en kopp kaffe också och fördriver tid och sammla krafter och ork. Sen blir det mamma taxi eller promenix igen beror helt på hur trött jag är i kroppen efter en het helg på jobbet.

Kl 19 är det årtebesök hos vet, ska försöka att inte glömma det. och sen får jag besök vet inte vilken tid men det visar sig. Kanske ska ragga med någon till ikea för att köpa köksbord och ringa läkaren o boka tid för check av knölen.

I alla sagor finns det alltid ett slut, den kan sluta både bra och dåligt. Denna saga "min" saga sluta D.Å.L.I.G.T!     MEN har en god fortsättning. Jag lever i en saga känns det som just nu!








Se nu för tiden litar jag inte på min egen skugga
det är så många jävla slynor som vill se mig bli fukkad

så backa av
jag ber er snällt
ta ett steg i från
Känner hur jag är påväg att explodera inifrån
vart enda fiber

är på högspänning
så kom inte för nära
om du är en främling
ge dig in och bo
se värtsa striden rasa

hela kroppen skälver och skakar
och det är svårt att streta emot
när pulsen stiger
kämpar dagligen hårt för att tämja min iver
ge efter börja jag svinga aluminium
och slutar inte förräns
vi är inne i nästa millenium

säg mig, kan du föreställa dig känslan
när hatet kommer tillsammans med ångesten och rädslan
attackerar dig från alla olika håll
får dig att snurra runt i cirklar
förlora all kontroll


ey, varför vill ni tjaffsa med mig
Se är det krig ni vill ha
så är det helt ok
för jag tänker inte backa för nån

men om ni känner för att testa
kom..


Kommentarer
Postat av: ia

Haha…vafan pa det har nya blogg.se sa ser man ju inte gamla kommentarer, sa jag hade missat din kommentar! =/ Sorry…

Du far gora som du vill med resan, jag bara tankte att om du inte har sa mycket pengar sa kan ju resan bli dyr anda med alla omkostnader (taxi till strand, till shoppingmallen, mat etc) mm plus att du kommer fa vara ensam storsta delen av tiden vilket kan bli tradigt, vill inte att du ska ha trakigt!

Darfor tankte jag att vi kan ha en jakla brakkvall med mat och drinkar nar jag ar hemma sa slipper du betala ett endaste ore!? =)

2009-11-05 @ 13:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0