Nytt försök idag...

Att plocka in den tvättade tvätten. Dammsuga och skura golven.

Blev inget av det igår :) Linda och shai kom förbi och motivationen kom aldrig igång =) Var trevligare med några koppar kaffe tyckte jag =)

Idag blir det andra bullar... ska då fanimje ta tag i snabledraken snart o använda hans magiska krafter, sen spotta med trollspöt o gno golven med ajax. Blir nog bra d måste trolla bort dom skitiga golven =)

Kl 13 ska jag ner o luncha med mannen min på stan, sen göra några ärenden till 30 års festen som komma skall. Lördag bär det av och fira brors fru.

Nu gör jag som all andra dagar, glor in i datan med en kaffe kopp i handen.

Jag vill sola " inte för att bli brun det kan jag inte" men lite lätt röööd och bara se lite fräschare ut då när vi ska iväg. Eller ja känna mig lite fräschare iaf. Det e ju huvudsaken.

På torsdag kommer eventuellt Linn hit och dricker lite vin, steve och Neo hakar säker på dom också =) Zhelda tar hand om Neo o Stoffe om Steve.. bra plan va? o så super jag ner Linn =) Det vet vi ju alla att det gör jag ju bara med att lyfta på lill fingret eller hur Linn? =) Och pullan jag ska då allt lära dig att blogga.

Skitväder e det ute också. Bara för att jag e ledig.. men men så kan det va =) Tycker det emysigt när det regnar. Men jag blir så trött då. :)

Nej nu kallar draken och spöt på mig. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men vilken bra plan hehe!! vi kör på det!! hörs av i mön... kram!

2009-05-06 @ 11:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0