Jag löste mens problemet...

Och allt tack vare min fru. Jag snodde en p piller karta av henne och skjuter upp denna mens sås lipper jag bråka då när vi ska utomlands =) skjuter upp den en vecka nu så får jag den när jag kommer hem precis ist =) Bra va?

Sista natten på jobbet nu.. skööönt. Blir ledig måndag tisdag onsdag. Det gillar vi =) Ifs så har jag tvättid på onsdag men vad gör d =)

Vi far till Oskarshamn redan på fredag em-kväll så slipper det bli så stressigt på lördag. Underbara Jenny ska bo hos oss o vara hundvakt hela helgen =) Tack babe! Låna madrass av syrran ska vi också göra.

På torsdag blir det kvicksund efter kneget, Morfar kommer från Umeå och vi ska till min farbror och grilla. Blir nog inte långvarigt borde hem o packa sen.

Nej folket nu kallar dom på mig..  mina kära tanter o farbröder =) Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0