God dagens mina vänner & fiender

Jaha vad ska man göra med denna dag, är van att sova bort hela dagarna nu men så blev det inte idag då gick jag upp när stoffes klocka ringde =)

Om jag kanske ska tvinga Hannah att dra till tati idag =) Få lite kvalitetstid jag hon och sessan. Ska nog slänga iväg ett sms =)

Annars då pojkar och flickor, hur är läget då? Här rullar det på som vara den ;)

Och Hannah " jag fick en mogen banan att bli omogen haaaa" skala banan, " smack,smack" skala banan, skala banan, skala banan hahahahah

Kommentarer
Postat av: Jonna

nån blekning med silver kristaller i eler vad det stod. vadårå, vill du bli blond lr? ;)

2009-05-19 @ 20:45:22
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Linn

Hörru Pullan i mön blir d löshår jippie ;) Du har tänkt på en sak angående min blogg!! Hur får du till d där Madde under inläggen?? Kan du fixa Linn??? Kramar!!

2009-05-19 @ 23:11:16
URL: http://linnizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0