Uppe med tuppen!

Och har ringt en massa smatal... först ett privat som bara har tele tid mellan 8-8.30 sen till kenneth på lönecenter får tydligen bara en lön på 7700 och har då jobbat 90h förramånaden o en hel del ob, förstå hur dåligt betalt det e att arbeta inom vården. Så är det verkligen värt att slita ut sig både psykiskt och fysiskt för det? Är det verkligen det? Jag lovar att jag skulle nog tjäna mera på att gå arbetslös o stämpla upp mig! Fan va lessen jag blir. Hade jag haft det där jävla körkortet nu så hade det vart löst då hade jag kunnat arbetat 200% men en jävla massa o tro mig jag e inte den som hälre ligger hemma och latar mig. Eller jo idag tacka jag nej till ett 5h´s pass för att vara säker på att jag inte börjar jobba förtidigt nu när jag vart sjuk.

Fan snälla nån kom med nå bättre förslag.. Vad ska jag göra???

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe & röka en cigg för att lugna ner nerverna lite! alltid samma oror o stress inombords som det inte går att få slut på! Men jag ska va glad att jag har ett jobb iaf!

Kommentarer
Postat av: Meems´

tack för svaren gullrumpa=)

men tyckte inte riktigt att jag fick svar på vad det har kostat dig och om det är möjligt att amma?

2009-03-23 @ 13:18:08
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: Jenna

määädi! du är grym som orkar jobba som en dåre!!! =) kötta på bara så ska du se att det snart ljusnar =))

2009-03-23 @ 14:51:36
URL: http://jennnah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0