Tänker, Tänker & Tänker...

Mitt upp i alla tragedier runt alla mina nära & kära har jag på nå sätt börja tänka även på mig själv. Vilket man även behöver göra ibland. Sen när man jobbar natt och är vaken natte tid så kommer ju allt tyvärr, skönt ska det bli att få sova bort hela dagen imorron, tankar som snurrar är...

När är det min tur att få lite flyt här i livet? När är det min tur till en massa saker? (fast tjänst, osv, ni vet vad jag menar ni som känner mig) Man ska aldrig hoppas för mycket för då verkar allt bara skita sig. Varför trivs jag inte längre på mitt jobb som jag en gång i tiden har tyckt vara skönt att komma till? Och varför har jag börja drömma en jääävla massa mardrömmar senaste tiden, det är inte äns drömmar jag tänker dela med mig. Syster mind römmer också en massa mardrömmar, betyder det någonting?

Så, kommer år 2009 bli ett bra år? eller bara en massa nya trappsteg för att komma upp till toppen? känns som stegen bara blir längre & längre just nu!

Nej nu var det slut gnällt för mig finns faktiskt dom som har det värre! Nu ska jag jobba lite o flöda iväg tankarna på annat!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja du, jag har gått och väntat på dom där bättre tiderna ett bra tag nu.. verkar som de aldrig vänder för vissa. Men livet ska tydligen inte vara rättvist nånstans=(

Men man får väl fortsätta hoppas så kanske vindarna vänder även för oss=)

kramar!!

2009-03-19 @ 03:05:28
URL: http://doitmyway.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är lagen o all jävulskap!! Kan det gå fel så kommer det gå fel haha...ha det gött

2009-03-19 @ 21:55:35
Postat av: issa

och jag finns alltid här för dej =)

2009-03-20 @ 08:25:41
URL: http://www.metrobloggen.se/idontthinkso
Postat av: olle

Livet blir inte alltid som man tänkt, men ser man bara det positiva i allt så vad äre för sak..??

2009-03-20 @ 10:32:19
Postat av: Meems´

Heej tjejen, har en liten fråga sådär. Angående your boobjob!

1. Är det silikon eller vad är det för substans?

2. Vart gjorde du det och vad betala du?

3. Hur blir det i framtiden, med att amma? kan du ta ut dom om du ångrar dig0

4. Ärr?

5. Har du ångrat dig nån gång?

2009-03-22 @ 12:55:41
URL: http://meme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0