Sitter här...

Och tänker på vad jag ska skriva. Finns inte så mycket att förtälja mer än att jag vart vaken snart ett dygn, sov inget när jag kom hem från jobbet imorse. Kändes så onödigt så jag kan somna i tid i natt ist!

Tänker mycket på mina vänner just nu, så den mesta delen av mina tankar går till dom, till och med dig min fru jag vet att även du inte mår bra. Tänk om jag kunde klona mig och finnas där för alla samtidigt, hade jag kunnar göra det så hade jag gjort det. Linda, Elvira, Henke, Marie, Jonna & Fhia.. & självklart dig Issa du har det inte heller lätt just nu. Jag hoppas att läkarn snart ska hitta vad fan det e som är fel.  nu vet ni det!!!



Jag & zhelda sitter här i soffan och funderar starkt på att sova och hoppas att Stoffe väcker oss när han kommer hem från jobbet. Men jag litar inte riktigt på det. Ska jag plocka lite disk ist kanske? Nee.. inte alls sugen. men nå vettigare än att sitt här och svammla lär jag göra! hej!

Kommentarer
Postat av: issa

Madde... Jag älskar dig. Jag vet att du inte heller har det så lätt och jag tänker på dig med. Varje dag, flera gånger om dan. Men jag finns alltid här för dig, de hoppas jag du vet! puss

2009-03-11 @ 18:07:03
URL: http://www.metrobloggen.se/idontthinkso
Postat av: Madde

jo men nu är det ikke mig vi ska tänka på! Puss älskar dig cokså!

2009-03-11 @ 20:02:38
URL: http://madde021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0