NU ni folket lär ni passa er!!!!

Nej då... ska snart iväg eller ja snart o snart vid 10 tiden iväg o sola med min fru, sen ska jag ut o övningsköra haha så passa er =) men blir nog på nått litet ställe innan jag lärt mig bilen innan jag åker ut på store vägen, men here i come snarts ka jag ha kortet färdigt, vilken frihet det ska bli! =)

Helgen var trevlig med fest & feber... men underbar ändå :D Söndagen sov jag mest bort kan man väll säga... skulle ha solat o kört igår men hade ingen ork till båda delarna, det hade nog inte fhia o robban heller riktigt tur var väll det =)

Nu vill jag att det ska vara löning, har blivit en riktig fattiglapp senaste dagarna :( hur ska detta sluta? :(

Nej nu ska jag ta mig en cigg o en kopp kaffe! Hej på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0