I toppform & på topphumör...

Eller inte beror nog på hur mna ser det det hela, har sovit så segt efter gårdagens nattarbetem, gick då inte att sova men har iaf fått sovit 3h i sträck nu på eftermiddan/kvällen så ska snart ta mig en kopp kaffe och försöka friska upp minnet lite innan det är dags för att fara mot nattens äventyr på Ängsklockan igen =)

Jag är iaf ledig fredag till lördag, Men på lördag blir det att ut och käka sen jobba igen =)

Men jag ska inte gnälla, jag har vart ledig en hel del och behöver dom här timmarna så bara att bita i det sura äpplet och göra sin plikt!

Idag blev det hemma gjorda pannbiffar  med hemmagjort potatismos och brunsås =) Tycker jag har vart lite slarvig senaste tiden med att laga mat, så stoffe förtjänadet detta idag =)

Skulle egentligen ha solat igår, sen idag men blir ikke någet av det =) får ta det imorgon ist =)

Nej nu ska jag sätta lite fart här hemma innan frun min kommer & hämtar mig! Puss på er folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0