Helgen har ju vart som den vart...

Gick av natten i fredas morse, dom två sista timmarna kände jag mig inte alls pigg och nej det visade sig på tempen när jag kom hem så från 8 på fredag morgon till lördag eftermiddag kl 16 låg jag ner bäddad i sängen i gnällde som ett litet barn. Men puff så va feber helt borta, sjukt men så kan det vara! Så tog mig en öl o två glas vin igår. Febern hade nog gjort sitt vakna föst idag 8 på morgonen, kika lite på disney dags, va det ända som fanns atts e på föutom tv shop hahaha sen somna jag om några timmar till. så var nog helt slut i kroppen ändå, men känns i ryggen att man legat i sängen föööör länge =)

ska väll antagligen ut o övningsköra om ett tag om inte det blir inställt idag! det visar sig! Och imorron blir det eventuellt solning med fru, funderar på att testa käka brun utan sol tabletter, någon läsare som har någon erfarenhet av det? och vad tycks om det isf?

En vän som för tillfället bor och jobbar i norge just nu verkar inte må speciellt bra, hade jag haft pengarna att åka dit så hade jag åkt dit nån dag o bara hälsat på o förgyllat hans vardag lite, och tänkt på nå annat. Om Stoffe hade tillåtit det så klart!!!

Nej folket nu har jag bättre saker för mig tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hehe ja det är SÅ mysigt så. Livet får verkligen en annan mening =)

Nu kan man ju inte en förstå vad man gjorde med all tid, haha.



Hoppas allt annat är bra med dig. Kram

2009-03-23 @ 09:22:41
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0