Godmorgon kalla Sverige!

Nu tycker jag att våren skick upp nu vid 7 för att få iväg mannen i tid, dom ksulle ha nå möte på facket med jobbet. Så nu håller vi tummarna för att allt ska gå bra. För annar äre kört!

Som vanligt sitter jag här me dmin kopp kaffe o funderar på hur jag ska fördriva tid. Jag ska Ringa Linda kl 9 o sen med henne hem ut till svanå en sväng eventuellt!

Och ikväll blir det först stan med frugan, sen blire solning "kanske" vi brukar ju inte lyckas få till det när vi vill det hehe =) Så det visar sig!

i övringt igår så hände det inte så mycket. Gick upp vid 8 o drack kaffe " ovanligt " börja dammsuga skura o skrubba rent badrum, sen kom syster och hämta mig o vi fpr till hennes sjukgymnast. Sen vidare in på chilli o ljuskejdan! Fan dom har grymt skyssta grejer på chilli synd att man inte e gjord av pengar :( en helvetes massa räkningar har vi denna månad också så blir nog jäävligt tajt, eller så får jag flörta med mannen o ta pengar ur hans ficka =) men brukar försöka ndvika det o tar hälre från körkortspengarna så dum som man e, men behåller stoltheten iaf!

Nu vill jag bara få hem det där jävla deklarations pappret så jag får veta om jag får nå tillbaka eller om jag ska betala tillbaka. Men min tur senaste tiden blire nog att betala tillbaka o det suger, suger stenhårt!

Helgen kommer bli lugn ska jobba fredag & söndag! nej folket nu ska jag fyll apå min kopp meed kaffe o ta mig 2 panodil puss  på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0