God söndags morgon!

Blev inte många timmars sömn inatt inte känns det som när man skulle skulle ställa fram klockan. Blev en lugn kväll igår.
Först var brorsan, hans fru och Måns förbi här en sväng i västerås och hälsa på morsan för att hjälpa henne med datorn. Sen kom Magnus och hämta mig och vi var förbi Månica & Farsan och tog oss en snabb fika.

Senare kom Syster hit för att käka lite, sen kika vi på filmen marlet and i. Hahha grät som ett litet barn på slutet, men det får man göra ibland =)

Märkte små spår av att hunden min den så kallade råttan har börja löpa lite smått. Bra där då löper hon samtidigt som svärmors tik.

Nej nu kallar jobbet snart. Känns mindre roligt, idag hade jag inget sug alls på att gå upp före tuppen för en halv arbetsdag på klockan. Men men vill man få in pengar till hushållet är det bara att bita sig i läppen och le med en kopp kaffe i handen!

ska börja göra mig iordning nu! Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0